5 de febr. 2013

Estrenem Colors


Doncs bé, la setmana passada em vaig estrenar oficialment amb el colors del Club que correré durant aquest any, el Fasttriatlon. L’estrena va ser al duatló de Granollers, al Circuit de Montmeló, la veritat no hi havia estat mai i per la televisió sembla més pla del que és. Era de distància sprint, 5km de cursa a peu, 20km de bici i 2,5km més de cursa. Aquest duatló va servir de test per a veure com estaven anant el entrenaments fins ara. La veritat, és que hem vaig sorprendre, la primera cursa a peu anava forta i volia arribar a boxes tant endavant com pogués, 4rta. Al agafar la bici em notava molt bé de cames i vaig aprofitar per atrapar a l’Anais i a la Montse que havien fet una primera cursa a peu millor. Ens vam quedar la Montse i jo amb bici i intentarem retallar el temps de L’Anna, que anava primera, però ja ens portava distància i no vam poder atrapar-la. Baixàvem de la bici juntes i la última cursa a peu vaig donar-ho tot i més per aconseguir un bon resultat, finalment arribava segona a la línia de meta darrera de L’Anna Rovira. La veritat es que estic molt contenta per les sensacions d’aquesta primera prova de la temporada.


El cap de setmana següent es van disputar els Campionats de Catalunya de Contrarellotge per equips de Duatló. L’equip érem la Raquel Gutiérrez, L’Anna Flaquer, La Sara Loerh i jo. Començàvem la primera cursa a peu controlant el ritme i valentes. Al agafar la bici ens vam posar d’acord per fer relleus i poder marcar un bon parcial, sabíem que el CN Mataró tenia una bona bici i no podíem perdre temps. Al  arribar a boxes a la segona cursa a peu ens van dir que teníem les noies del Mataró a 10 segons, vam accelerar tant com podíem i finalment arribarem a meta a 15 segons per sobre de les segones, i així l’equip femení del Fasttriatlon es va poder proclamar Campió de Catalunya de Duatló per equips.

De moments els entrenaments van sortint bé però s’ha d’anar a poc a poc que la temporada és molt llarga, hi espero que la cosa continuí anant així com fins ara.