27 de febr. 2013

Duatló D'Igualada


El passat diumenge es va disputar el duatló d’Igualada. Consistia de 5km de cursa a peu, 18km de bici i 2,5km més de cursa. El fet que hagués nevat el dia anterior va obligar a canviar una mica el recorregut, i d’aquesta manera el circuit de córrer va ser reduït de la seva distància inicial, que era de 6km i 3km.
El dia es presentava molt fred. Després de deixar la bici a boxes era hora de canviar-me i posar-me el mono per escalfar. Vaig decidir agafar la samarreta de màniga llarga i les mitges que ens ha facilitat la marca de roba compressiva coreevo per reduir aquesta sensació gèlida. Tot i així el fred encara es notava però poc a poc, escalfant i amb el sol que feia, va disminuir. 




Van donar el tret de sortida i em vaig notar molt bé de cames durant la primera cursa a peu. Amb la Sara Loerh i arribant primeres a boxes, vam agafar la bici juntes. D’aquesta manera ens donarem relleus durant tot el circuit per evitar el vent que feia, sobretot pujant fins a Sant Martí de Tous. En arribar a boxes jo portava les bambes de córrer posades, ja que havia fet el circuit de bici amb els Tompson. Per tant, al tenir un petit avantatge respecte a la Sara que s’havia de treure les sabates de la bici vaig sortir abans de boxes. Això em va permetre treure-li una mica de distància i mantenir-la fins arribar a meta en primera posició cosa que em va permetre guanyar individualment la cursa. Amb la segona posició de la Sara i amb la cursa de l’Anna Flaquer ens vam poder emportar el podi per equips.

Estic molt contenta de les sensacions que estic tenint, tant a les curses com els entrenaments, i espero que la cosa segueixi així.