17 d’abr. 2013

II Fasttriatlon Canal Olímpic


El diumenge passat es va celebrar al Canal olímpic de Catalunya el II Fasttriatlon, i el meu primer triatló d’aquesta temporada en la modalitat Sprint.
Aquest triatló era especial perquè l’organitzava el club i ens retrobaríem, després de dies, tots i totes els/les components de l’equip Fasttriatlon. 
De bon matí ja m’aixecava i agafava el cotxe per arribar a Castelldefels. Feia calor i bon temps, i semblava que el vent tampoc ens molestaria. Mentre deixava la bici ens trobàrem totes les noies de l’equip, la Sara Loehr, la Núria Pubill, l’Anna Flaquer, l’Aida Pintó, l’Alba Pardo,... Poc a poc arribava l’hora de sortir, i ens havíem de  posar el neoprè i intentar escalfar una mica. No ens en vam adonar i ja donaven la sortida. En el tram de natació  l’Anna Flaquer ja ens va treure una mica de distància a la Núria i a mi  i just darrere nostre l’Aida i la Sara. En sortir de boxes a la primera transició anàvem la Sara, la Núria i jo. Al cap de pocs metres de la sortida del tram de bici vam atrapar l’Anna. A partir d’aquí aniríem totes juntes fent relleus fins al final d’aquest tram. Cinc noies, quatre de les quals del mateix equip, del Fasttriatlon. Després tocava la cursa a peu on totes ens hi jugàvem les posicions del podi. Les més ràpides fent la transició vam ser la Sara i jo cosa que ens va permetre agafar el cap de cursa. Fins al quilòmetre 2,5 vam anar juntes, allí la Sara es va distanciar una mica i això em va ajudar a aconseguir la victòria. Just darrere meu va entrar la Sara, després L’Anna, la Núria i L’Aida. I així completàvem el podi top5 on totes érem components de l’equip Fasttriatlon.
Aquesta victòria va ser com un regal  per a mi ja que dissabte va ser el meu aniversari. Estic molt contenta d’aquest principi de temporada.  Ara toca continuar entrenant amb els ulls posats a l’Extreme-man de Salou, però abans faré una parada al Duatló de la Segarra.